December 26, 2018

סיטרואן ברלינגו החדש זוכה בפרס של AUTOBEST ל-2019

לאחר השוואה קפדנית של ששת הדגמים שעלו לגמר,
סיטרואן ברלינגו החדש זכה בתואר "הקניה הטובה ביותר באירופה" של AUTOBEST לשנת 2019.
התואר הזה מוענק למכונית שהיא הקניה הטובה ביותר ב-2019.
צוות השופטים בחר בדור השלישי של הדגם שהמציא את קטגורית כלי הרכב הרב-שימושיים, השותף המושלם למשפחה ולפעילות פנאי.
הברלינגו החדש מציע עיצוב מודרני, בהתאם לקו המשפחתי החדש של סיטרואן. הוא מציע נוחות ושימושיות משופרות וכמעט עשרים עזרי נהיגה טכנולוגיים.

לאחר שהעניק למנכ”לית סיטרואן, לינדה ג’קסון, את פרס ה- 2018 MANager Best (המנהל/ת הטוב/ה ביותר), צוות השופטים של AUTOBEST הכריז על הקניה הטובה לשנת 2019.

סיטרואן ברלינגו החדש נבחר לתואר “הקניה הטובה ביותר באירופה” לצד אחיו התאומים – פיג’ו ריפטר ואופל קומבו לייף.

בכל שנה מאז 2001, AUTOBEST מעניק את התואר למכונית שזכתה במירב הקולות. צוות השופטים מורכב מ-31 עיתונאי רכב מ-31 מדינות, המכוניות נמדדות לפי 13 קריטריונים, כולל תמורה לכסף, עיצוב, נוחות וטכנולוגיה, כמו גם איכות השירות וזמינות חלקי חילוף ברשת המפיצים.

זו הפעם הראשונה שאוטובסט מעניק את הפרס למכוניות של אותו יצרן שנתיים ברציפות. סיטרואן ברלינגו החדש, כמו הזוכה בשנה שעברה – סיטרואן C3 איירקרוס – בלט מעל מתחריו וזכה בתואר בשנה ה-18 של התחרות בזכות העיצוב המודרני שלו יחד עם שפע הטכנולוגיה שהוא מציע ומבחר מנועים מודרניים, שיחדיו הביאו משב אוויר מרענן באמת לקטגורית רכבי פעילות הפנאי.

הדור החדש, ששואב השראה מדרישות הלקוחות, מדגים בצורה מושלמת את הסיסמה החדשה של המותג – “מקבלים השראה מכם”. סיטרואן ברלינגו החדש הוא דגם רב פנים, המהווה קניה חכמה עבור משפחות ובני הדור השלישי, הרואים בו שותף מושלם לאורח החיים הפעיל שלהם ומעריכים את החלל הפנימי הגדול והפרקטיות שלו.

הפרס, שהוענק לגרסת הנוסעים של הברלינגו החדש, מתווסף לתואר היוקרתי “וואן השנה הבין לאומי 2019” בו זכתה גרסת המסחרית הקלה, ברלינגו וואן החדש, בתערוכת הרכב המסחרי בהאנובר בספטמבר. פרס נוסף התקבל השבוע: תואר “וואן השנה” בתחרות גביע ארגוס הצרפתי 2019, וגם כאן הוא זכה בפרס בזכות העיצווב והאבזור של הדור השלישי של הברלינגו, מוצר מפתח בהיצע הדגמים המסחריים של סיטרואן.

רב מכר של סיטרואן ב-17 מדינות ב-2017, ברלינגו הוא הדגם השני הכי נמכר של המותג, אחרי ה-C3.

בסך הכל יוצרו יותר מ-3.3 מליון יחידות מדגם זה מאז השקתו ב-1996. מודרני יותר, ומציג את שפת העיצוב של דגמי סיטרואן החדשים, הברלינגו החדש הוא חלק אינטגרלי מההתחדשות של המותג.

מאז השקתו בספטמבר 2018, ועד אמצע דצמבר נמכרו יותר מ-13,000 יחידות סיטרואן ברלינגו החדש, והוא ללא ספק יתרום רבות להמשך הצמיחה במכירות סיטרואן. עם יותר מ-690,000 מכירות באירופה עד סוף חודש אוקטובר (הנתון הטוב ביותר מזה שבע שנים), מכירות סיטרואן צמחו ב-6%, יותר מפי שלוש מהממוצע בשוק.

למידע נוסף >>