סיטרואן C5 איירקרוס היברידי החדש

מכונית הקונספט C5 איירקרוס היברידית היא קדימון לגרסה נטענת רשת של רכב הפנאי החדש, C5 איירקרוס, שתוש ב-2020.זו הסיטרואן ההיברידית-נטענת-רשת הראשונה, והמכונית הראשונה במתקפת ה"כלי רכב בעלי פליטה נמוכה" של המותג. סיטרואן מתכננן להשיק רכב בעל פליטה נמוכה בכל שנה מ-2020 ואילך. מכונית הקונספט C5 איירקרוס היברידית היא מכונית וורסטילית ללקוחות המחפשים פתרון של "שניים במחיר אחד" המשלב את יתרונות הנסיעה ברכב חשמלי (אם אפס פליטת מזהמים) להתניידות היום יומית, ויתרונות מנוע הבעירה הפנימית בנסיעות ארוכות יותר.
טכנולוגית ה-PHEV (ר"ת באנגלית של רכב פלאג-אין חשמלי) המתקדמת של הסיטרואן קונספט C5 איירקאוס ההיברידי מוסיף מימד חדש ל"תוכנית הנוחות המתקדמת" של סיטרואן" ההנאה מהיכולת לנהוג במצב ZEV (אפס פליטת מזהמים) החרישי, יחד עם טווח הנסיעה הגדול בזכות השילוב בין מנוע חשמלי ומנוע בעירה פנימית, ששניהם משודכים לתיבה אוטומטית עם שמונה הילוכים.

ניידות נינוחה, יעילה וארוכת טווח

Mobilite_18.045.001_1004X426

קונספט C5 איירקרוס היברידי מאפשר לך לנהוג במצב חשמלי לחלוטין, מבודד מהעולם החיצון. תא הנוסעים העוטף מסנן טרדות חיצוניות אפשריות, עוטף את הנוסעים בבועה של רגיעה.

הוא מספק פיתרון לכל סוגי השימוש. שילוב ההנעות שלו מאפשר תנועה במצב חשמלי, ZEV לטווח של עד 50 ק”מ מבלי לפלוט CO2, טווח נסיעה חשמלי מספק לרוב הנסיעות היומיומיות, ובמהירות של עד 134 קמ”ש. אתה נהנה מהטוב שבכל העולמות: טווח אידיאלי לנסיעות היומיות, ומנוע בערה פנימית שדואג לעניינים בנסיעות ארוכות יותר.

בקונספט C5 איירקרוס היברידי מותקן מנוע PureTech 180 (העומד בתקן יורו 6.3) ומנוע חשמלי בהספק 80 קילוואט (כ-105 כ”ס) המשודכים לתיבה אוטומטית מדגם EAT8. תיבת ההילוכים EAT8 זוכה לשני שדרוגים, עם החלפות הילוכים משופרות ומצב “בלימה” המסייע להאט את הרכב מבלי לגעת בדוושת הבלם.

שימוש קל

IHM_18.045.004_1004X426

הרכב מנהל את המנוע החשמלי ומנוע הבעירה הפנימית בצורה אוטומטית, אך אתה יכול לבחור בין שלושה מצבי נהיגה: חשמלי(ZEV), היברידי או ספורט, באמצעות בורר הנמצא בבהישג יד על הקונסולה המרכזית.

לוח המחוונים בקונספט C5 איירקרוס היברידי קל לשימוש, עם סידור יעודי של המחוונים הדיגיטליים (מד כח, מדי חשמל ודלק, זמן הטענה נותר, טווח, אנרגיה שמוחזרה ועוד). מסך המגע בגודל “8 מציע מספר מסכים יעודיים למערכת ההנעה ההיברידית (תרשים זרימת אנרגיה, נתוני צריכה, הדרכת נהיגה חסכונית וכו’). מערכת הניווט של סיטרואן – Citroën Connect Nav 3D – כוללת מספר תכונות ספציפיות לרכב זה כגון אזורי טעינה חשמליים.

אפליקצית MyCitroen מאפשרת לך לתזמן את הטעינה, להתחיל או להפסיק אותה ולראות את מצב הטעינה של הסוללה.

זמן הטעינה עבר אופטימיזציה – משקע סטנדרטי הרכב יטען במהלך הלילה ולחולפין ניתן לטעון משקע 32A (אותו אפשר לרכוש או לשכור) תוך שעתיים. הטעינה פשוטה לביצוע עם הדלת הארגונומית וכבלי הטעינה.

רכב פליטה נמוכה (LEV) עם טווח מוגדל

Annonciateur_18.045-003_1004X426

סיטרואן שואפת להפוך לשחקן משמעותי במהפכת האנרגיה על ידי הרחבת מבחר רכבי ה-LEV שהוא מציע.

כיום, המותג כבר מציע מבחר של כלי רכב חשמליים המציעים פתרון לצרכים של מגוון רחב של לקוחות – E ברלינגו, C-זירו ו-E-מהארי.

עם קונספט C5 איירקרוס ההיברידי, סיטרואן מרחיבה את היצע הדגמים שלה, שבו רכבי פלאג-אין המשלבים מנוע בעירה פנימית עם טווח נסיעה חשמלי מספק ליום יום יוצעו לצד מכוניות חשמליות לחלוטין החל משנת 2020. גרסת הפלאג-אין העתידית של ה-C5 איירקרוס החדש, שתושק ב-2020, תהיה רכב הפלאג אין הראשון של סיטרואן. הוא מסמן את הצעד הראשון בתהליך שמטרתו לחשמל כ-80% מהיצע הדגמים עד 2023, ו-100% מהיצע הדגמים עד 2025. מה-C5 אייקרוס ואילך, כל דגמי המותג יהיו זמינים גם בגרסה מחושמלת.