Citroën TOUCH

Citroën TOUCH

מערכת TOUCH מאפשרת לכם להישאר מחוברים למגוון רחב של שירותים ומידע במסך מגע אחד, לשיפור חוויית הנהיגה מכל מקום ובכל זמן.

המערכת משלבת מגוון אפליקציות ושירותים הכוללים מידע, בידור, שירות לקוחות וסיוע בתחזוקה נכונה של הרכב - והכל בדגש על בטיחות.

האפליקציות במערכת הTOUCH משדרגות את חווית השימוש של הלקוח ומאפשרות נגישות גבוהה של הלקוח לשירות של קבוצת לובינסקי מכל מקום ובכל זמן.

WAZE
גישה ישירה לאפליקציית WAZE מאפשרת ניווט ומספקת מידע על הדרך.

מוזיקה
מכיל מבחר של אפליקציות רדיו ומוזיקה בסגנונות שונים.

הודעות
מאפשר תצוגת הודעות, תזכורות ועדכונים בנושא בדיקות וטיפולים לרכב, הטבות שונות ועוד.

חניה
מאפשרת מבחר של אפליקציות שימושיות להסדר חניה עירונית.

טיפול רכב
תיאום שירות טיפולים תקופתיים או הכנה לטסט באחד ממרכזי השירות של לובינסקי בהתאם למועד הנוח עבורך.

שיחת חירום
סיוע בכל מקרה של מצב חירום או מצוקה.שולח התראה מיידית למוקד ייעודי המיומן בטיפול במצבי
חירום, שירות זה פעיל בכל שעות היממה 24/7 .

שרותי דרך
מאפשר שליחת הודעה בצירוף פרטי הרכב ומיקום מדוייק של הרכב אל מוקד השירות לצורך קבלת סיוע בדרכים.

שירות לקוחות
יצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות של לובינסקי, זמין בכל שעות היממה 24/7 .

שירות ומכירה
איתור וחיפוש אולמות התצוגה ומרכזי השירות של לובינסקי בקלות וביעילות
עם אפשרות ניווט ישירות למרכז המבוקש או ליצור שיחת טלפון.

הרכב שלי
קבלת מידע מקיף ועדכני על הרכב :כמות הק”מ שנותרו עד לטיפול הבא ומה הוא הטיפול הבא
לרכב, לחץ אויר צמיגים המומלץ וסוג דלק.
כמו כן ניתן לקבל פירוט על כל נוריות החיווי ברכב ולקבל עותק של ספר הרכב ישירות לכתובת המייל כפי שהוגדרה במסך הבית.

נוריות חיווי
מציג רשימה של נוריות החיווי הקיימות בהתאם לרכב. לחיצה על נורית חיווי המבוקשת מציגה הסבר מפורט, משמעות הנורה והנחיות
כיצד יש לפעול במקרה שנדלקת.

קודנית
מאפשר פתיחת מסך הקודנית הדיגיטלית של הרכב (רלוונטי לרכבים המחוברים לשירות). אפליקציה ייחודית אשר נועדה לספק שכבת מגן נוספת
לרכב המאפשרת זיהוי של הנהג באמצעות קוד אישי.
השירות ניתן ע”י חברת POINTER

אפליקציות
מבחר אפליקציות גנריות לרכב לשימוש הנהג .
האפליקציות שנבחרו הן הבטוחות לשימוש ברכב ונבחרו בקפידה ע”י לובינסקי לצורך חוויית נהיגה מיטבית ובטוחה.