הפילוסופיה

מאז הושק ה-JUMPY בדורו הראשון בשנת 1995 ומ-2007 בדור השני, הוא נהנה ממוניטין של אמינות יוצאת דופן ומפופולאריות עצומה בקרב בתי עסק שנהנו מהשימושיות והרבגוניות בזכות היכולת להוביל משאות בנפח גדול ומשקלים מכובדים, לצד יכולת להסיע נוסעים רבים בנינוחות ונעימות. לכן, לא מפתיע לגלות שה-JUMPY הפך לרכב מועדף בקרב בעלי עסקים מסוגים שונים ואפילו בקרב משפחות מרובות ילדים. הדור החדש של ה-JUMPY מבצע קפיצת דור של ממש בכל הקשור להעצמת יכולותיו הרבות לשמש גם כרכב עבודה וגם כרכב יומיומי עבור משפחות ונוסעים בזכות מגוון רחב של גרסאות במידות שונות ויכולת התאמה אישית בהתאם לצורכי המשתמשים.

35307

עוצמה

סיטרואן JUMPY החדש ישווק בישראל עם יחידות ההנעה החזקות והחסכוניות בקטגוריה: שני מנועי דיזל טורבו בנפחים של 1.6 ו-2.0 בהספקים שיחלו ב-115 כ”ס ויגיעו עד כדי 177 כ”ס. בכל אחת מגרסאות האורך של ה-JUMPY החדש ניתן לבחור בין תיבה ידנית לבין תיבה אוטומטית, שתיהן בעלות 6 הילוכים. מנועים אלה עומדים כולם בתקן יורו 6 העדכני, מציעים צריכת דלק מצוינת ופליטה נמוכה מאוד של מזהמים. גם בתחום התחזוקה סיטרואן מביאה בשורה בדמות עלויות נמוכות ומרווח של 20,000 ק”מ בין טיפולים.

CL-16.033.012_DE-JPG

נוחות

ה-JUMPY החדש תוכנן כמובן להציע ממדים נדיבים, בעיקר אלה הפנימיים עם נפח הטענה של עד 6,100 ליטר, אך קודם לכך הוא מציע לראשונה שלוש גרסאות מרכב שהופכות אותו לאטרקטיבי לקהלים גדולים ומגוונים אף יותר מאשר בעבר. בגרסתו הארוכה (LARGE) יעמוד נתון האורך על פני 530 ס”מ, בגרסת הביניים (MEDIUM) האורך הוא 495 ס”מ ולראשונה בהופעת הגרסה הקצרה (SMALL) הייחודית לקטגוריה אשר מבדלת את ה-JUMPY מול המתחרות, תציע זו אורך של 460 ס”מ. ה-JUMPY רושם שיפור משמעותי בכל תחום לרבות בכושר נשיאת משקל שצמחה לכדי 1,400 ק”ג, מפתח הדלתות, והרצפה השטוחה שמתאימה להובלה  נוחה ובטוחה של משטחים ומטען.

4000x2995

טכנולוגיה

סיטרואן JUMPY החדש מבוסס על פלטפורמת ה-EMP2 החדשה והמודולרית שעברה חיזוק משמעותי וקיבלה סרנים חדשים מלפנים ומאחור. ה-JUMPY עוצב ברוח המכוניות הפרטיות ורכבי הפנאי המוכרים של החברה וכך חזית הרכב עוצבה באלגנטיות, עם יחידות תאורה מתקדמות ומכסה מנוע שטוח ואלכסוני, מתוך הרצון למקסם את שדה הראיה החוצה של הנהג. העיצוב כולו משדר קשיחות ועמידות, עם פגוש קדמי מסיבי, שחור וסמל סיטרואן שמשולב בגריל לכל רוחב החזית.

בדומה לעיצוב החיצוני, גם תא הנוסעים עוצב בהשראת מכוניות פרטיות, מתוך החשיבה שמכונית מסחרית לא חייבת להרגיש כזו. בהתאם לכך, הקבינה בנויה מחומרים איכותיים מאוד, ניתן דגש על בידוד רעשים מצוין וכמובן על נוחות נוסעי הרכב, בין אם מדובר בעובדים בדרך למקום העבודה, או בבני המשפחה. הדשבורד הגבוה מעניק תחושת מוצקות וחוסן ומאפשר ליצור תנוחת נהיגה גבוהה ושלטת עבור הנהג, כשכל המתגים קרובים אל ידיו. המושבים עוטים בד עמיד וחזק, אך עם זאת מציעים את הנוחות והפינוק הצפויים ממכונית סיטרואן. תא הנוסעים של ה-JUMPY החדש יודע להציע מגוון רחב של סידורי ישיבה בתא הנוסעים, כולל אפשרות מהירה לפירוק והתקנה של מושבים בהתאם לצורך, או קיפולם לשם הובלת מטען ארוך. ה-JUMPY יציע בתצורה הבסיסית יכולת להושיב נוסע אחד או שני נוסעים לצד הנהג ולהוסיף עד שתי שורות נוספות מאחור בעלות 3 מושבים כל אחת (1+8).

בהמשך לנוחות המושבים, גם המתלים מספקים נוחות נסיעה גבוהה מאוד בכל תוואי דרך, למרות שהם מכוילים לנשיאת משקל מטען גבוה. מערכת המתלים בנויה למעשה מקפיצים בקשיחות משתנה וכן מבולמי זעזועים בעלי תפקוד משתנה בהתאם למשקל הרכב. זו למעשה מערכת פסיבית אשר “יודעת” להציע שיכוך אופטימלי בכל זמן, מצב ודרך לצד יציבות ועמידות בהתאם למשקל המטען ברכב.

16SS33_DE-JPG